divendres, d’agost 12, 2011

Somni de migdiada

Avui tenia mal de cap, volia relaxar-me una mica i mentre em feia efecte el ibuprofeno que m'havia prés, m'he endormiscat al sofà.
He somiat que conduia per una carretera deserta amb la sensació de fer tard. Uns metres més endavant hi ha un enorme edifici modern enmig d'un descampat polsós on hi ha un cotxe que m'espera.
Aparco a uns metres del cotxe. Allí hi ha un home dret que no em mira llavors, es dirigeix a la porta del copilot del seu cotxe i busca alguna cosa. Mentrestant, baixo del cotxe lentament i em quedo pensant uns instants si li haig de parlar o no. Estic en blanc i paralitzada...
L'home puja al cotxe i marxa.



7 comentaris:

gatot ha dit...

És que tenia pressa, noia: havia quedat.

Si vols... més tard.

joanfer ha dit...

Jo normalment no recordo els somnis que tinc, però quan m'enrecordo d'ells... xungo!! Corro sempre a buscar una possible interpretació que sempre acabo lamentant... hahaha
I per interpretar aquest teu... xungo, xungo! hahaha... (és broma!) No, potser només és això, Eva, un somni sense més... ;)

Sergi ha dit...

Estranyament, gairebé mai recordo els somnis nocturns, però si faig migdiada i somnio sí que recordo algunes coses. Avui m'ha passat, però com que no hi he pensat més, ho he oblidat. Aquest teu és tot estrany, intueixes què pot voler dir? Has consultat un llibre de somnis?

Ícar ha dit...

Jo no recordo quasi mai els somnis, llevat si en desperto desopte, el significat d'aquest somni és difícil, per que segurament està inacabat, per això el recordes, però podria tindre moltes explicacions, caldria saber alguna cosa d'aquest misteriós home, ell podria ser:

- L'agent secret: no et mira per que observa les finestretes,s'asegura que les finestretes del teu cotxe estan baixades, li serà fàcil introduir la carta, es reclina per agarra-la del seien de l'acompanyant, la té, li a costat molt fer-la, però sols li que den dos minuts abans que exploti, calcula no s'atreveix podrien haver ferits, marxa i la tira.

- El venedor de texans: surt de la moderna seu de jeans & co, fa molta calor, deixa al seien de l'acompanyant la ruta de vendes, a ell li agrada vendre pantalons texans, pensa que son molt pràctics i resistents, quasi sempre queden bé, però és conscient de que el que realment li agrada son els faldes, i millor els vestits sedosos, frescos de l'estiu.Veu arrambar-se un cotxe del que surt la conductora no la vol mirar, per que pel rabet de l'ull a vist que no va amb texans, i tendria que intentar vendren-li un, però li agrada massa, tal com va, falda "tobillera", li benen bells records, encara sent més calor, necessita l'aire acondicio-nat del cotxe i s'emba.

Eva ha dit...

Minino eres tu? que solicitat estàs sempre! Jo també he passat per casa teva aquests dies però no t'he escrit res.Petonets!

Hola Joanfer!jo si que recordo normalment els somnis, durant una estona, es clar,però em fa mandra escriure'ls,a més,penso que els somnis pertanyen al nostre incoscient secret i és allí on s'han de quedar (els xungos i els no tant xungos!jejejejejjjj)

Hola Xexu! No he consultat el seu significat, de fet, el que m'havia deixat intrigada era la sensació de que l'home em volia dir alguna cosa, crec que el meu subconscient em volia donar un missatge i ara no el sabré mai.
Hola Ícar!Mare meuaa! Un agent secret?? Un venedor de texans??? que fort!Bé, en principi pareixia un home normal al mig del desert, però ara m'has fet agafar por.

Gràcies a tots per les vostres respostes, si mai esbrino el significat del somni ja us ho contaré!

Eva ha dit...

Jo no sé si tenen significat els somnis, però si crec que a vegades es relacionen amb quelcom viscut....
Una abraçada!!

maite ha dit...

La carretera deserta simbolitza el teu estat actual, potser sentes que no pots realitzarte en algun sentit.

La sensació que fas tart, corres i corres i no tens temps per a tu, neguit perque has de fer alguna cosa ja!

L'home, es la incognita que tens que resoldre, la teva inspiració que esta en blant i paralitzada...

Solució: Pinta un cuadre, del desert, l'home el cotxe i tu, despues omple el desert de flors, arbres, aigua i posa-hi molta gent cantant, jugant i fent coses divertides!