dijous, d’agost 26, 2010

Paradoxa



Si em mires
aprofita't
perque jo no puc.

8 comentaris:

Ícar ha dit...

Diuen que una imatge val més que mil paraules, el fotògraf García Alix en una entrevista fa poc o negava,suposo que té raó, però no sempre és així.

Sergi ha dit...

Això és una incitació en tota regla.

Eva ha dit...

Ícar, molt bo el fotògraf Garcia Alix.
;-)

Hola Xexu! I tant que és una incitació!

Striper ha dit...

a mi m'agrada mirar et miro amb calma. MMMM

Josep ha dit...

Quina invitació!

Carme Rosanas ha dit...

Et miro, et miro...

ara ja puc! :)

Ícar ha dit...

Cal aprofitar-ho tot, al màxim, el que es pugi, el que et deixen.
Davant de la sutjerent proposta de l'Eva a banda de la paradoxa de ser vist i no poder bore, fregant el voyerisme en el plaer de bore ( i no ser vist) o l'exhibicionisme, tot aquest tema dona molt de si.Més a mi s'hem-planteja un dilema el de l'imatge o la paraula, si cal triar que prefereixes bore o comunicar-te, rebre fotos o xatejar, no és fàcil l'elecció.

Eva ha dit...

Striper, sóc una gran admiradora seva, a vos si que us miren!

Josep, i tant que esteu invitat!

Carme, m'encanta com mires i com ho expreses en els teus dibuixos!

Ícar, tens tota la raó, el tema dóna molt de si. Potser hauria de dedicar-li un post a tots els temes que menciones. Mentrestant, no et puc ajudar en el teu dilema. Jo prefereixo la paraula, em pertorva mirar. La paradoxa de tot això és que no em molesta que em mirin. De fet secretament ho desitjo.
;-)