diumenge, de gener 18, 2009

Resultats



"Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix."
Albert Einstein estava il.luminat el dia que crear aquesta teoria. La trobo simple, clara i sàvia. Es referia als experiments científics o a la vida? Tenim tendència a fer les mateixes coses sempre? Quan hem de cambiar? Es pot cambiar? La història ens mostra através dels anys diversos errors que continuem repetint. Personalment cometo varies vegades les mateixes equivocacions. Einstein poseia el do de inspirar-se en coses noves. Era un geni de fet... però jo també tinc els meus petits secrets.

10 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

No sé si ell es referia només als experimetn s o també ala vida, però crec que fos com fos, és veritat en tots els casos. I jo parlo de la vida. La mev a opinió ales teve s preguntes és la següents.
Crec que sí, que tenim tendència a fer les mateixes coses. Crec que hem de canviar quan aquestes coses no ens funcionen bé i no n'estem contents. I si volem podem canviar.

Trini González Francisco ha dit...

Sempre, però, s'ha de tenir en compte el condicional "si busquem...", "si volem...", "si necessitem..."
Hi ha cops que potser tampoc fa falta intentar canviar res...
El més convenient potser seria que, quan es presentés la voluntat de canviar, no hi hagués cap condicional gaire a prop i anar directament per feina :)

Anònim ha dit...

La fascinació i el temor
per les coses diferents.
Aquí no hi havia estat mai.

Ícar ha dit...

" Per a salvar-se d'un incendi al bosc l'escorpí demana a una granota que l'ajude a creuar un riu , la granota no vol per que els escorpins tenen fama d'assessins, però ell la convens amb l'argument de que si la mata els dos morian, la granota accepta, i al mig del riu l'escorpí li clava el fiblo, ella li pregunta per que ho a fet si ara moriran, i l'escopí respon ÉS EL MEU CARÀCTER".
Crec que podem canviar, però no massa, tenim una personalitat, que ens marca, i sobre la repetició d'erros jo diria "és el meu caràcter" (de vegades hi han erros que valen la pena ....).

Jordi Ventura ha dit...

Si no hi ha error, aquest no es pot esmenar. Es diu així?

Una abraçada!

Jordi

Anònim ha dit...

No, no es pot canviar, almenys no de manera conscient. El que canvien són les circunstàncies. Si mirem enrera veurem que hem comés els mateixos errors un cop i un altre. Només un pocs privilegiats aconsegueixen rectificar, ets tu un d'ells?

Eva ha dit...

"Cambiar o no cambiar, aquesta és qüestió"
Avegades entrem en un bucle i desitgem secretament un mateix resultat (bó o dolent, és indiferent).
Jo no he cambiat,
només ho faig veure,
com tothom...

Anònim ha dit...

No importen les equivocacions,ni lo correcte, tot això nomes te a veure en la nostra propia satisfacció o en la dels demes. Quin resultat busques? Agradar a tothom? Agradar-te tu? No agradar?

Crec que som un arbre, canvien les estacions i creixen branques, fulles i flors, potser fins i tot fruits... desprès el temps passa i ens cauen les fulles, les flors i els fruits. A la primavera tornem a creixer, pero som el mateix arbre...

No podem dir m'he equivocat... no vull ser un taronger... vull un resultat diferent!

Per cert ¿quin arbre ets?

Anònim ha dit...

Jo soc el teu resultat diferent...

Eva ha dit...

Mistèris de germanes bessones, mai millor dit, l'altra cara de la lluna, la meitat del meu cervell, la meva ma dreta, el meu altre jo...